Organisatie

Allsecur is nu 9 jaar actief als autoverzekeraar in Nederland en in die tijd snel gegroeid naar een toonaangevende positie in de markt. We willen ons positioneren als de beste directe verzekeraar van Nederland door goed te luisteren naar onze klanten en deze klantinzichten snel en adequaat te vertalen in relevante producten die de verwachting van onze klant overtreffen. Onze organisatie bestaat op dit moment uit circa 120 enthousiaste medewerkers die graag bij ons willen werken en iedere dag opnieuw met veel enthousiasme hun werk doen. Allsecur is onderdeel van Allianz, een van de grootste verzekeringsconcerns ter wereld.

De afdeling Business Development (waaronder ook acceptatie valt) is op zoek naar een Senior Acceptant. Momenteel staan autoverzekeringen centraal bij Allsecur, maar in de toekomst zal dit uitgebreid worden naar andere producten voor de consumentenmarkt.

Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven pionier met relevante kennis en ervaring en een sterke mate van resultaatgerichtheid. Spreekt dit je aan en vind je het leuk om dit domein verder te ontwikkelen in een dynamische omgeving, dan ben je van harte welkom bij Allsecur.


Functie

Je bent mede verantwoordelijk voor de beleidsvoering van Allsecur op Acceptatiegebied, zowel vanuit medewerkersperspectief als vanuit klantperspectief. Daarnaast draagt de medewerker zorg voor een actief fraudebeleid.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je beoordeelt of aangeboden risico‚Äôs passen binnen de richtlijnen van Allsecur.
  • Je voert nieuwe aanvragen en mutaties in het systeem;
  • Je signaleert afwijkingen, beoordeelt deze binnen de limieten en doet voorstellen voor beleidsaanpassingen;
  • Je zorgt voor implementatie en communicatie van beleidsaanpassingen op het gebied van fraude en acceptatie met de relevante partijen;
  • Je monitort de kwaliteit van de acceptatie;
  • Je handelt dossiers met fraude indicatie zelfstandig af;
  • Je verzamelt en registreert gegevens ten behoeve van analyse bij fraude-onderzoek en doet voorstellen ter verbetering van het fraudebeleid;
  • Je registreert gegevens in diverse databanken;
  • Je bereidt acceptatievergaderingen voor, notuleert en zorgt voor verslaglegging;
  • Je verzorgt de in- en uitgaande correspondentie op het gebied van fraude- en acceptatievraagstukken;
  • Je stemt af met de Afdeling Operations, Claims en Productmanagement inzake richtlijnen en de wijzigingen daarvan.

Functie eisen

  • HBO+ werk- en denkniveau;
  • Studierichting Bank- en Verzekeringswezen;
  • In bezit van WFT Schade;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Branchekennis inzake acceptatie van verzekeringen;
  • Gedreven, open en enthousiast;
  • Zeer goede analytische, communicatieve en schriftelijke vaardigheden.

Inlichtingen

Wij bieden je een afwisselende baan in een moderne werkomgeving, in het centrum van Rotterdam.

Je kan rekenen op een marktconform salaris en prima overige arbeidsvoorwaarden. Spreekt deze functie je aan en wil je meegroeien in ons dynamische bedrijf? Reageer dan snel!