Introductie

Op de afdeling Claims Contact Center van Allianz Nederland Groep N.V. zijn wij met regelmaat op zoek naar nieuwe Medewerkers Polis CCC.


Organisatie

Allianz is the HOME for those who DARE! Een bedrijf dat je stimuleert om initiatief te nemen, waar je kan groeien en actief bij kan dragen aan de versterking van onze positie als wereldleider. Door oprecht te geven om mensen – zowel de 83 miljoen particuliere en zakelijke klanten als de meer dan 142.000 werknemers – bevordert Allianz een cultuur waarin medewerkers alle kansen krijgen om samen te werken, goed te functioneren, een excellente service te leveren en in te spelen op trends in de business en de uitdagingen voor de toekomst. Onze grootste ambitie is een vertrouwensrelatie op te bouwen en een partner te zijn van onze klanten zodat zij kunnen groeien. Durf dus gerust! Kom bij Allianz werken en versterk ons team.

Functie

De CCC medewerker policy maakt deel uit van het polis team binnen het customer care center en legt verantwoording af aan de teamleider CCC policy. Je bent verantwoordelijk voor afhandeling van klantcontacten bij polis (call en non-call) en handelt deze snel, efficiënt en klantvriendelijk af. De klant is een directe klant, een tussenpersoon, en/of interne klant. Je accepteert en muteert particuliere schade verzekeringen op klantgerichte wijze effectief en efficiënt, binnen de voor de functie geldende limieten. Je ziet het als een uitdaging om met de veranderende, steeds kritisch wordende klant om te gaan en deze optimaal op verassende wijze service te verlenen. Je werkt samen met de teamleden aan een optimale klant loyaliteit en rendement voor de organisatie.

Taken

  • Draagt zorg voor de kwalitatief goede verwerking van de polis administratie binnen de gestelde kaders;
  • Signaleert knelpunten en incidenten (zoals bovengemiddeld schadeverloop) en stemt deze af met een deskundig collega (acceptant) en/of de leidinggevende;
  • Staat klanten en collega’s op een correcte en kundige wijze te woord; is in staat de juiste informatie te achterhalen;
  • Beantwoordt binnenkomend telefoonverkeer op een snelle, efficiënte en klantvriendelijke wijze;
  • Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van een uitmuntende klantbeleving;
  • Je stimuleert en realiseert cross-selling activiteiten en weet dit naadloos aan te sluiten op de klantbehoefte.

Functie eisen

  • MBO werk- en denkniveau;
  • In het bezit van of studerend WFT Basis en Schade Particulier;
  • Inzicht in administratieve verwerkingssystemen is van belang voor deze functie;
  • Kennis van verzekeringsmarkt en producten;
  • Teamspeler om samen met het team resultaat te behalen;
  • Gedreven, open, overtuigend, enthousiast en stressbestendig;
  • Zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
  • Je staat open voor nieuwe (digitale) ontwikkelingen en maakt je de nieuwe tools snel eigen;
  • “verrassend klantgericht”.

Inlichtingen

Spreekt bovenstaande functie jou aan en voldoe jij aan de eisen? Solliciteer dan direct via onderstaande button en kom te weten wat jouw mogelijkheden zijn bij Allianz!